Saturday, May 14, 2011

PRAKTIKAL (episode 3)


Kwan2..
meh nak smbg cite prktikal lgi..kali ni nak cite psal brg2 yg perlu dbawa ke opis..rsa2 mcm nak bwak sume bnd je g opis ni..x sngka jdi ceni plak.ingtkn bila p opis bole bgaya cntik bwak hndbag yer,rupe2nye rsa mcm nk bwak beg seklah je nk bwak sume bnd..tu blm cmpur lptop tu.nsib baik x leh bwak lptop..kalo x mau lgi btmbh beg nk bwak tu..aih.knapa smpi mcm 2 skali yer..meh nk share keperluan smasa intern d cyber..
(cik zuzu, abih duit saye je p beli handbg mhal aritu..adui.ikut nafsu sgt.pdankn muka]
 hm.nk tnjuk gmbr satu2 mcm over la plakn..nnt pnuh blog ngan bnd alah ni..jdi tuk mjimtkn msa dn tnaga, sume brg2 kperluan tlh pon dsatukn..

rumusan :

 spek mate : dibwak khas tuk mgelakan krosakn mate bile focus 100% to PC dr pgi smpi ptg..
btol air : siap bwak 2 tu..thermos pon bwak skali tuk air pnas..konon2 dpt mngrgkn ksujakan dlman yg amat sgt d opis..nmpk sgt mlas nk p pantry kan.bkan jauh pon.aihh
bkal mknn : stat dbwak pda ari k3 intern bile rupenye x d cafe di situ yer..jdi dh jdi bnd wajib tuk dbwak ari2..roti pon rotilah.asal ade mknn.jimat duit bile bwak bekal ni..itu yg kite mau! :D
earphone : utk mglakan kbosanan dn kmengantokan d opis, makenye lgu2 akn bkumndg d telinge..
kasut : d beli khas tuk d bwak ke opis..selipa x d kt sna tuk amek wuduk.aduhai.

++ jaket, tlkg, orgnizer,pyung++

Hrap maaplah,sume pon color pink..
X tau lah nk jdi apa kan..
Mkin lgi tua,mkin byk brg jdi color pink..
Yg pntg,sya tdak mncarik bkal suami yg ‘pink’ ..
Ckuplah seseorg yg mmhami dn tdak ksah dgn sume brg2 saye yg bwarne pink ..
Sbbnye  saye akn mmstikan brg2 keperluan d rumah kite nnt akan bwarne pink sumenye yer..hahah.
Kepada sape2 yg nk jdi suami saye..silalah fham. ;p

 ha! ni dia 1 lgi tuk petama kali nye d publish d blog..sgan ni.tp x d niat nak mnunjuk2 yer..cume nk shre bnd2 yg plik yg jrg org buat a.k.a nak ade..
 hdup pink!! yeay! hahah


2 comments:

Zuzu said...

hehe! fuh pink sume ha p opis..nsb bek xmsuk dgn telekung pink yg beli ritu ea hehe!nk cr cikyin sng je cr pink =p ala handbag tu npe pulak rugi beli..da pki kn ritu..kata rugi pulak dah..handbag tu nnti cikyin bole tuka2..kejap pki yg tu kejap pki yg ni haa..centula..

p/s: aish da pesan mcm gaya mak da ni =p

Izrin said...

cik zuzu, tlkg pink tu kite gna skali je pas blik dr beli tu..pastu msuk smpan plastik blik.bsuh pun x..syg la..sya nk smpn wat jdikn hntrn sya nnt..hahah.gedik!ntah kurun bile la plak kan..hehehe :p

hndbag tu smpn dulu,kene crik keje lain tuk pkai hndbag tu..hehe.bole plakn.. ;p