Wednesday, April 27, 2011

Di Sebalik Tabir Weding Cil Ila~



Al kisah mgu yg bru lalu..

Suatu tghri d hari sbtu..tanggal 23 Apr 2011.

Ade lbh krg mcm urgent kol lah dr seorg teman..nmenye cik diba.

Katenye cik Ila,tuan punye weding yg nak nikah keesokn pgi nye..

Sgt2 la mmerlukn khdmat kaki dan tgn dr rkan2 yg baik cm ktorg..hee ;p

Sbbnye ade byk lgi keje yg msih blm dpt dslsaikn..

Makenye skali lgi dgn tdak sngaje nye sya perlu mnjdi bidan trjun tuk mjls prkhwnn ceni..

Aihh bkn pndai mane pon..sganlah kn bile org pgil suh wat hntran on d spot ceni..

Tp nak x nak sbb sian kt kwan, mak pun kbtln izinkan..

So tpaksalah g umah pngntin pd sblh mlm nye dsbbkn ksbkn d sblh ptg..

Nak x nak jgak tpaksalah tdo kt umah pngntin smata2 nk mnyiapkn mane yg blm siap..

Bsma 2 lgi tman pnman,maka smpi lah kami d rmh pngntin dgn jayanye jam 9.45 mlm..

Dan kami jga bjaya mnidurkn diri sblm jam 4 pgi keesokn hrinye..

Slpas tdo agk mti sketika,kami bjaye mmbuka smula mate 3 jam kmudian..

Sbuh lwat.mcm x biase.. ;p

Alhmdlh, kami bjaya mnyipakn sume hntran2..blik tdo..mnjdi photogrpher..dn trut mnjdi wkil dr sblah kluarge lelaki yer..

Sgt trharu kan..mstlah!.hehe

Yg plg pntg kami brjaye mnengkn seisi kluarge,jran tetnge dan sanak saudara apbila sume keje2 siap tpat pd waktunye..

Usaha yg sgt murni buat kami2 yg biase2 ni..syabs skali lgi!!..hehe

Dgn ini, kami m’kepilkn bbrpa kpng gmbr utk dhayati bsma..

Sape2 yg desperate pasni leh pgil kami2 ni yer..hee :D

mula2,kami knalkn dgn raja sehari yer..

ni lah dia merpti dua sejoli~



kmudian, ni pula dayng2 yg hanye bbkalkn 3 kerat tulang mereka shaja..



in standby mode yer..

dh mcm on call ke mana shaja..



ni plak sekerat dr hsil kerja total yer..



x lupa jga dgn kek yg jdi pnyeri mjlis dn pmnis mlut..



akhir skali, kami bntngkn 7 dulang hntran dr belah prmpuan..



sekian~



p/s :

utk package hntran koboi a.k.a asal ade rupa hntran,sila hubungi cik yin d 013-3?????! :p







1 comment:

d i b a said...

alolo.. ape la function cik diba tu ye,... (basuh pinggan je tau) yg lain2 sume cikyin ng cik zuzu buat.. tq :)