Sunday, May 9, 2010

B'KARYA DGN KEK




09.05.2010

Class cake lgi..hee
10am - 6pm..
(penat.sgt.pnat.haihh)

blaja 3 basic cake plak..

:: Moist Choc Cake ::
:: American Choc Cake ::
:: Butter Cake ::

++tips2 yg btul..
(x pnh ikut pun b4 ni..2 sbb kek slalu x mnjadi..hee)


resepi.

bhan2.

1st kek da siap msak.hee.


mndeco plak..
buttercream icing.
(perlukn ksbrn sgt2 buat bnd alah ni..haihh)

chocolata ganache icing..





............at last...............



American Choc Cake.

Strawberry Butter Cake.
(mcm bdak stndrd 1 punye lukisan..huu)
: 1st time bkarya atas kek bsar cmni..


Moist Choc Cake.


siap sudaa..heee.

latest pic tghr td..
still byk lg..
spala yg nk mghbiskn ni..hadoii.


*x smpt nk amik byk gmbr..x mng tgan buat kek pas satu2..hoho


5 comments:

KebutaanDiri said...

stail!!

uzlah said...

wahh bgus2..skrang awak dah maju stapak khadapan dlam bdang mmbuat kek ni..tahniah2 =)..
nak order strawberry cake bleh x? nk bgi kat mak sya smperna hari ibu ni..hehe :p
x pe sya ada bleh tlong mgabiskan kek2 ni smua, tapi awak kena tmankan sya makan skali la..hehehe

MissyNursy ♥ said...

wah! jelez nye..nak jgak!! huhu..

uzlah said...

hehe..bole2..tp sya da bg kt mak dh..ehhh silap, lain mak..hehe.:p .
tang teman tu bole je, tang makn x mau!. :p

aida : jemput dtg umh mkn..hehe.


~ Izrin ~

auntyaida said...

pandai nye izrin masak..nak masak jgk..